A Te autómosód megkapná a 3 Michelin csillagot?
Az elmúlt években gombamód nőttek ki a földől az autómosók, autókozmetikák és önkiszolgáló autómosók, szinte minden városban, található minimum 1, de tapasztalataink alapján több, akár 4 – 5 ilyen vállalkozás is.
Ma már minden kissebb - nagyobb településen találunk több hagyományos kézi autómosót, autókozmetikát, önkiszolgáló autómosót, nem beszélve a benzinkutakon található hagyományos gépi autómosókról.
10 évvel ezelőtt ezeknek a vállalkozásoknak nyert ügyük volt, ma viszont már más a helyzet. A befektetők is komoly üzleti lehetőségeket látnak ebben a modellben, és az így kialakult verseny miatt, a fogyasztóknak ma számos technológiai megoldás áll a rendelkezésére, ami közül választhatnak, ha autójuk megtisztítása a feladat. De mit tehetsz ilyenkor, hogy az egyre erősödő verseny ellenére mégis téged válasszanak?
AZ ELSŐ CSILLAG: különbözni a konkurenciától.
Mondd el magadról miért vagy jobb, mint a konkurencia, azt valósítsd is meg majd tartsd fenn hosszú távon.
Fogadd el, hogy az ügyfeleidet egyetlen cél vezérli, mikor betérnek hozzád: tiszta járművel akarnak távozni. Viszont le kell szögeznem, hogy ma a Magyar piacon minden rendelkezésre álló technológia alkalmas arra, hogy egy járművet megtisztítson, ha a gyártó - forgalmazó által megadott utasítások szerint, a megfelelő technológiát, gépeket, berendezéseket és vegyszereket használják. Ha ez mégsem így van, akkor ott vagy valami műszaki problémával állunk szemben, vagy nem a megfelelően kiválasztott termékkel dolgoznak.
De térjünk vissza az eredeti célunkhoz, hogy az ügyfeleid tiszta járművel akarnak távozni. Viszont ha a tisztítási folyamat még élménnyel is párosul, az ügyfeleid könnyebben jegyeznek meg és különböztetnek meg a konkurenciától.
A primatec által forgalmazott autómosók részére kifejlesztett termékek minden igényt kielégítenek. Jellemzőjük, a magas környezeti kompatibilitás, biztonságos felhasználás. A tisztítási folyamat eredménye a verhetetlen ragyogó fény. A felhasználás során az ügyfél nem mindennapi tisztítóhatással, jól látható habbal és csodálatos illatokkal találkozik, melyek nem mindennapi élményt nyújtanak.
Választhatsz akár NTA mentes, vagy foszfát mentes tisztítószert, vagy a NANOPOLIMER reaktív technológián alapuló szárító viaszok közül.
Csináld így! Adj élményt ügyfeleidnek, hogy a tisztítás ne egy kellemetlen munkafolyamat, hanem élmény legyen számukra.
AZ MÁSODIK CSILLAG: A hideg víz, az alacsony nyomás és a nem megfelelő tisztítószer koncentráció nem működik!
Egy autómosód hatékonysága ebből fakadóan a jövedelmezősége és nyereségessége több fontos tényezőtől függ.
Ebből az egyik az alkalmazott gépészet és annak beállítása.
A gépészet beállítása során a legfontosabbak, amire figyelned kell:
- Kémiai tényező (vegyszerek keverési aránya)
- Fizikai tényező, mechanikai hatás (víznyomás)
- A kölcsönhatás időtartama (a tisztítószer és a szennyeződés kölcsönhatásának időtartama)
- Hőmérséklet (a tisztítás során használt víz hőmérséklete)
Fogadd el, hogy az ügyfeleid azt a szolgáltatót (autómosót) fogják használni, ahol a mosási folyamat alkalmával érzik a kiáramló víz melegét, annak nyomását és a tisztítószer jelenlétét. (emlékszel: A felhasználás során az ügyfél nem mindennapi tisztítóhatással, jól látható habbal és csodálatos illatokkal találkozik, melyek nem mindennapi élményt nyújtanak.)
Ha a településeden több autómosó működik, biztos lehetsz benne, hogy az ügyfeleid legalább egyszer ki fogják próbálni. Abban is biztos lehetsz, hogy a konkurensed a te ügyfeleidre hajt, és mindent el fog követni annak érdekében, hogy megszerezze őket. Ezt megakadályozni úgy sem tudod, viszont azt elérheted, hogy miután kipróbálták, visszatérjenek hozzád. Hogy hogyan? Használj kellő hőmérsékletű és nyomású vizet és olyan vegyszert, mellyel nem mindennapi élményben van része)
A HARMADIK CSILLAG: a Michelin történelmet író térképe:
Gondoltad volna, hogy a Michelin – csillag egy térképhez kapcsolódik? Egy térképhez, mely az 1800-as évek végén, egy marketing fogás volt a Michelin testvérek részéről. Ugyanis ezzel, a kezdetekkor ingyenes térképpel az volt a céljuk, hogy olyan kiránduló utakat tüntettek fel rajta, amelyek mentén volt Michelin gumiszerviz, ahova az út során előbb – utóbb betértek az autósok.
A cég kérte az utazókat, hogy gyűjtsék össze az útjaik során milyen éttermekben és hotelekben jártak, amikkel aztán kibővítették a kiadványt. Ekkor már értékelték is a helyeket és 1904-től nemzetközivé vált a kalauz. 1919-ben megjelent az első „Vörös Könyv”, mely az éttermeket és a hoteleket értékeli egy szimbólumrendszerrel árkategóriájuk, és komfortosságuk alapján.
Öt szempont szerint vizsgálódnak:
Ételek minősége
Sütés, főzés, ízesítés tökéletessége
Konyha stílusa
Ár-érték arány
Étterem forgalma
Egyetlen kérdésem maradt a végére: a Te céged vajon megkaphatná az autómosó Michelin csillagot?
Bányai Zoltán
primatec I autóápolás | 2013. 01. 17:08
Címkék: Autóápolási termékek, autókozmetika, autókozmetikai termékek, autómosó, autómosás, detailing, Autóápolás, autómosó termékek, bőrápolás, polírozás, polytop, frescura, primatec, carwash,